کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز توسط پلیس مشهد راز همدلی چیست؟ دم گیلاس؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها آیا از تأثیر اعجاب‌آور غلات در بهبود دیابت خبر دارید؟ مشارکت ۴۷.۴ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ۱۴۰۲ براساس آمار ثبت احوال اعمال قانون ۲۱۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | مصدومیت ۷۰ نفر درتصادفات رانندگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) خراسان رضوی دارنده رتبه هشتم ولادت در کشور در سال ۱۴۰۲ | مشهد رتبه یازدهم ولادت در استان پایین‌بودن تستوسترون چگونه بر سلامت قلب اثر می‌گذارد؟ هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد کتاب‌هایی که می‌توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب‌ها نمی‌دانید درباره آسم و عوامل ایجادکننده آن شهروندان همچنان از کمبود‌ها و توزیع نامناسب شیرخشک گلایه دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ١۴٠٣) کمبود آب و  چاره‌های پیش‌رو مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال‌احمر کشور + فیلم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ۱۴۰۳| معوقات حقوق و مستمری بازنشستگان خردادماه واریز می‌شود ماجرای مردی که همسرش را خفه کرد حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس
سرخط خبرها

پیش بینی آخرین وضعیت آب و هوایی کشور برای آخر هفته

  • کد خبر: ۳۰۷۶۷
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
پیش بینی آخرین وضعیت آب و هوایی کشور برای آخر هفته
تشریح آخرین وضعیت اب و هوایی سراسر کشور توسط کارشناس سازمان هواشناسی برای آخر هفته.
 به گزارش شهرآرانیوز، فریبا گودرزی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور در آخر هفته پرداخت و گفت:در ساعات بعدازظهر امروز در برخی از نقاط آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، خراسان شمالی و ارتفاعات شمالی خراسان رضوی با بارش‌های پراکنده باران همراه با رگبار و رعد و برق هستند که در ساعات بعدازظهر فردا علاوه بر مناطق ذکر شده، ارتفاعات البرز و شرق هرمزگان هم همین شرایط را خواهند داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد:در سه روز آینده در مناطق خوزستان، ایلام و بوشهر با وزش شدید پیش بینی می‌شود که در برخی ساعات وزش گرد و خاک همراه است.

وی با بیان اینکه در سه روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود، تصریح کرد:امروز تهران، سمنان، قم و مرکزی وزش باد به نسبت شدید را خواهند داشت، ولی در باقی نقاط کشور در پنج روز آینده پدیده غالبی را نخواهیم داشت.

گودرزی خاطرنشان کرد:تهران امروز بعدازظهر با افزایش وزش باد همراه است و بیشینه دمای آن امروز به ۳۶ درجه سانتگیراد می‌رسد که این مساله تا اوایل هفته با یک تا دو درجه افزایش دما روبه رو خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد:استان‌های شمالی همچون مازندران، گیلان و گلستان هم در آخر هفته خنک‌تر خواهند شد، اما بارش بارانی برای آن‌ها انتظار نمی‌رود.

منبع:میزان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->